Wyniki wyszukiwania dla
Planowane przez Stowarzyszenie działania obejmowały,:
- Opracowanie materiałów audiowizualnych do promocji pełnej oferty Łodzi z zakresu edukacji, kultury i atrakcji Łodzi akademickiej, Łodzi naukowej,
- uaktualnianiem platformy internetowej dla projektu https://studyinlodz.com.pl, zarówno w języku polskim jak i angielskim.
- mailing rezultatów projektu do ok. 11.000 szkoł z całej Polski i Europy (Aktywna baza ponad 8.000 średnich) oraz za granicą (Aktywna baza ok. 3000 Szkół średnich z Niemiec, Holandii, Hiszpanii, Belgii, Francji, Macedonii Północnej, Bułgarii, Włoch, Grecji, Wielkiej Brytanii, Islandii i innych).
Stworzyliśmy i prowadziliśmy kampanię marketingową dla projektu w całym okresie jego trwania. Kampania była prowadzona wielotorowo, z równolegle prowadzonym marketingiem w szkołach partnerskich, za pomocą materiałów jak plakaty czy infografiki.
Wykonaliśmy 9 krotny mailing w czasie trwania projektu: materiałów, infografik, plakatów które zostały opracowane przez naszych ekspertów dla całej bazy ok. 10 700 subskrybentów w kraju i za granicą.
Szkoły partnerskie udostępniły materiały swoim uczniom i ich rodzicom/opiekunom prawnym za pośrednictwem kanałów takich jak Librus, Zoom i innych elektronicznych kanałów komunikacji edukacyjnej.
Ewaluacja projektu była przeprowadzana comiesięcznie przez managera projektu dla każdego działania projektowego.
Zrealizowane rezultaty:
1. opracowanie 3 filmów promocyjnych Łodzi akademickiej
2. Uaktualnianie witryny www projektu www.studyinlodz.com.pl służąca do publikacji materiałów, materiały audiowizualne- filmy, infografiki, newslettery, poradniki życia edukacyjnego w Łodzi,
3. Zorganizowaliśmy 3 spotkania informacyjne w naszym Centrum dla ponad 90 uczestników upowszechniające projekt Łódź stolicą najlepszych Uczelni w Polsce,
4. Wykonaliśmy kilkanaście infografik, plakatów i newsletterów zachęcający naszych partnerów polskich i zagranicznych do wyboru studiowania w Łodzi.
Powyższe działania będą skutkowały:
1. mierzalnym i zauważalny wzrostem zainteresowania Łodzią naukową, Łodzią akademicką w latach 2021 i kolejnych,
2. wzrost świadomości dla bogatej oferty edukacyjnej i kulturowej Łodzi,
Przybliżona, szacowana liczba skutecznych odbiorców działań z łącznej liczby ok. 10.700 szkół polskich i zagranicznych liczy łącznie od 100 tys. do 180.00 tys. osób. Łączna liczba uczestników biorących udział w działaniach projektowych oszacowaliśmy na ok. 250 osób, w tym ok 100 studentów Uczelni Wyższych z Łodzi zaangażowanych w opracowanie materiałów audiowizualnych o Łodzi akademickiej, Łodzi naukowej, 92 uczestników spotkań informacyjnych w naszym Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym i około ,50 wolontariuszy ECM, uczniów szkół łódzkich zaangażowanych w projekt.