Szkolenie MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE DLA ORGANIZACJI
Zapraszamy przedstawicielki i przedstawicieli organizacji / podmiotów ekonomii społecznej na bezpłatne szkolenie: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE DLA ORGANIZACJI.
Prosimy o wcześniejsze zgłoszenia: crm.opus.org.pl/3006szkoleniepromocjaowes
- Czy powinniśmy być wszędzie?
- Dobór kanałów do naszej działalności
- Spójność wizualna
- Facebook – Profil na Facebooku i ważne aspekty, które budują wiarygodność marki
- Elementy jakie powinien zawierać angażujący post
- Harmonogram Publikacji
- Transmisje na żywo - kiedy warto ich używać
- Konto biznesowe czy prywatne.
- Profil na Instagramie – Najważniejsze elementy profilu
- Jakie treści dystrybuować za pośrednictwem Instagrama?
- Zdjęcia, Karuzele, Rolki, Relacje
- Hashtagi, Lokalizacje, Opisy
TIK TOKI/ROLKI/ SHORTSY
- Specyfika tworzenia krótkich filmów na TikToka, do instastories, rolek oraz shortsów na YouTube
- Jak
zacząć?
(miejsce, czas, scenariusz, sprzęt, jak się przygotować do występu przed kamerą) - Programy do montażu dla początkujących
YOUTUBE
- Kto powinien mieć kanał na YouTube – Dlaczego dzielenie się wiedzą popłaca?
- Tworzenie kanału
- O czym należy pamiętać publikując film?
- Po co organizacji pozarządowej strona firmowa?
- Jakie są rodzaje stron firmowych i jaki rodzaj strony wybrać, zakładając stronę naszej organizacji?
- Jak założyć stronę firmową dla organizacji?
- Dobór treści i publikowanie na LinkedIn
- Przykłady
postów na LinkedIn (inspiracje)
CO POMAGA NAM W PROMOCJI:
- Skąd brać zdjęcia i grafiki do postów?
- Sztuczna Inteligencja w promocji działań społecznych
- Generatory treści AI: Narzędzia, pomysły, wskazówki.
- Praktyczne wykorzystanie darmowych narzędzi AI
- CANVA i jej możliwości
- Google Trends
- Answer The Public