Jak Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna rozwija działania CSR oraz wspiera w tym swoich partnerów (webinar)
Jak Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna rozwija działania CSR oraz wspiera w tym swoich partnerów.
Termin: 20 czerwca 2024 godz. 14.30 - 15.30
Forma: online
Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna jest jedną z 10 najlepszych stref na świecie. Obok działań związanych z rozwojem inwestycji i gospodarki ważną rolą jest oddziaływanie ŁSSE na społeczność lokalną.
Z naszą gościnią porozmawiamy m.in. o tym:
- dlaczego CSR znalazł się w obszarach działania ŁSSE
- jakie cele realizuje Strefa poprzez CSR
- kto jest odbiorcą działań CSRowychi i jakie programy i projekty są wdrażane - przykłady działań
- jak Stefa włącza partnerów biznesowych do rozwoju działań CSR
Webinar będzie zawierał sesję Q&A, podczas której będzie można omówić realizację działań wspólnie z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną.
Rejestracja jest otwarta dla wszystkich przedstawicieli firm oraz organizacji zainteresowanych wykorzystaniem swoich umiejętności i zasobów dla dobra społeczności.
Formularz zgłoszeniowy:
https://crm.opus.org.pl/esgcsrjak-lodzka-specjalna-strefa-ekonomiczna-rozwija-dzialania-csr-1234
Ekspert/ka:
Marta Zdrzynicka- Dyrektor Departamentu Partnerstwa i Komunikacji w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej S.A.
Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz studiów podyplomowych w zakresie audytu w gospodarce i administracji. Od ponad 20 lat wspiera firmy, wprowadzając je na ścieżkę dynamicznego rozwoju i wzmacniając ich przewagę konkurencyjną. Pełniąc funkcje menedżerskie, efektywnie zarządza podległym zespołem. Samodzielnie realizuje projekty marketingowe i z zakresu CSR, działając z lokalnymi społecznościami i organizacjami pozarządowymi, organizuje eventy biznesowe, pozyskuje i wspiera klientów oraz działa w obszarach administracyjnych i organizacyjnych.
Przy każdym projekcie skupia się na tworzeniu strategii ukierunkowanych na wzrost, projektowaniu rozwiązań prowadzących do osiągnięcia założonych celów, budowaniu trwałych relacji wewnętrznych i zewnętrznych, a także wzmacnianiu efektywności komercyjnej, organizacyjnej i kosztowej.