Jak mierzyć wpływ firmy na społeczność lokalną? / webinar o raportowaniu ESG
Zapraszamy na kolejny webinar o raportowaniu ESG.
Tym razem "S" jak "społeczeństwo".
JAK MIERZYĆ WPŁYW FIRMY NA SPOŁECZNOŚĆ LOKALNĄ?
Społeczny wymiar raportowania ESG - czynniki społeczne to jeden z trzech filarów raportowania ESG. Obejmują one kwestie związane z pracownikami, klientami, dostawcami, społecznością lokalną i innymi interesariuszami.
Raportowanie społeczne pozwala firmom komunikować swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i budować zaufanie.
W ramach webinarium skupimy się na wymiarze współpracy ze społecznościami lokalnymi.
- Co mieści się pod tym pojęciem?
- Jak ma się to działań CSRowych?
- Jak mierzyć zagadnienia wpływu na społeczność lokalną?
Ekspertka:
Marta Szymborska, PhD – zarządzała w Grupie Raben działaniami komunikacyjnymi i ESG w 11 krajach Europy, pracując w centrali firmy na Europę. Odpowiadała za stworzenie, wdrożenie i realizację strategii PR, ESG oraz zaangażowania społecznego.
Od 2017 roku jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne i ESG w organizacji GS1, która swoje oddziały posiada w 116 krajach na świecie. Kiedyś kreowała działania na Europę, dziś realizuje strategię światową.
Prowadzi zajęcia z zakresu ESG m.in. na studiach EMBA w Akademii Kaliskiej oraz pierwszym w Polsce MBA ESG na Uniwersytecie Łazarskiego.
Autorka ponad 200 publikacji związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz pracy doktorskiej na temat wpływu strategii ESG na wizerunek marki.
9 listopada, godz. 10:00 - 11:00
Udział bezpłatny.
Na wydarzenie obowiązują zapisy.
Formularz zgłoszeniowy:
Seminarium: Raportowanie_S_(ESG) - jak mierzyć wpływ na społeczność lokalną | APro CRM (opus.org.pl)
__
Działania organizacji w latach 2022-24 dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.