PRACA: Specjalistka/ Specjalista ds. Współpracy z Biznesem
Centrum OPUS poszukuje osoby na stanowisko Specjalistka/ Specjalista ds. Współpracy z Biznesem
Jeśli, bliskie są Ci działania społeczne, lubisz pracę z ludźmi i wiesz, jak biznes może wspierać lokalne społeczności. A także, chcesz łączyć świat trzeciego sektora ze światem biznesu - Czytaj dalej!
Do naszego zespołu szukamy osoby, która wesprze nas w nawiązywaniu relacji z lokalnymi przedsiębiorcami.
Twoje zadania na tym stanowisku:
- realizacja planów i strategii współpracy z biznesem, będziesz też mógł/a proponować własne rozwiązania;
- kreowanie i tworzenie długofalowych relacji z biznesem, ale tylko i wyłącznie na zasadach partnerskich;
- utrzymywanie relacji z aktualnymi Partnerami;
- przygotowywanie ofert i umów oraz negocjacje;
- opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- przygotowywanie wydarzeń specjalnych/eventów oraz udział w konferencjach, targach itp.;
- analiza i optymalizacja podejmowanych zadań w kontekście celów finansowych oraz wizerunkowych;
- wsparcie bieżących działań zarządu.
- inicjowanie i budowanie relacji z biznesem;
- współpraca z darczyńcami biznesowymi przy realizacji projektów fundraisingowych/CSR, w tym przygotowywanie planów oraz indywidualnych propozycji współpracy dopasowanych do potrzeb i specyfiki partnerów biznesowych (redagowanie materiałów, ofert sponsorskich, przygotowanie prezentacji biznesowych, listów fundraisingowych itp.)
- pozyskiwanie funduszy na działalność stowarzyszenia;
- zarządzanie współpracą z darczyńcami (w tym m.in.: obsługa dokumentacji i raportów z zawieranych umów z darczyńcami i sponsorami, przygotowanie raportów, newsletterów itp.).
Umiejętności, które pomogą realizować planowane zadania:
- doświadczenie w realizacji zadań wymienionych powyżej lub pokrewnych;
- umiejętność tworzenia: ofert biznesowych, umów, notek prasowych i informacyjnych;
- znajdowanie punktów styku pomiędzy NGOs i biznesem;
- organizacja wydarzeń specjalnych i eventów;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- umiejętność prowadzenia prezentacji i negocjacji;
- umiejętność redagowania informacji – tzw. „lekkie pióro”;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
- odpowiedzialność, skrupulatność, kreatywność.
Wspaniale, jeśli posiadasz także:
- znajomość specyfiki funkcjonowania organizacji pozarządowych;
- doświadczenie w realizacji projektów CSR/ESG.
- znajomość narzędzi CRM
- Prawo jazdy kat.B
U nas otrzymasz:
- elastyczną formę zatrudnienia uzależnioną od Twoich preferencji (umowa o pracę/ kontrakt/ zlecenie)
- pracę w dynamicznym zespole,
- praca w systemie hybrydowym
- wynagrodzenie w wysokości 4000-4500 zł netto lub kontrakt na realizację usług
- możliwość dokształcania, uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Data rozpoczęcia pracy: 1 lipca 2023 r.
Nabór trwa do: 2 czerwca 2023 r.
W przypadku pytań dotyczących rekrutacji prosimy o kontakt pod adresem: amigala@opus.org.pl
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV uwzględniającego opis doświadczenia oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: zarząd@opus.org.pl
Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi osobami.
__
Działania organizacji w latach 2022-24 dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.