Działania:

Na początku roześlemy informacje o możliwości wspólnej zabawy, następnie zakupimy potrzebny sprzęt oraz akcesoria do animacji. Kolejno spotkamy się z sołtysami wsi i ustalimy terminy szczegóły dotyczące naszych spotkań, potem przygotujemy teren, na którym będziemy działać-posprzątamy i skosimy trawę, przygotujemy także miejsce na ognisko, ławeczki i miejsce naszej zabawy. Zorganizujemy też stoisko, przy którym będziemy mogli porozmawiać o projekcie i naszych zainteresowaniach. Powiadomimy mieszkańców poszczególnych wsi o planowanych spotkaniach integracyjnych. Potem poszczególne osoby zajmą się zbieraniem owoców, przygotowaniem kompotu i poczęstunku. Kolejnym punktem będzie wspólna zabawa i ognisko. Po zakończeniu uporządkowanie terenu. Uczestnikami będą wszyscy chętni mieszkańcy poszczególnych sołectw gminy Ujazd. Rezultatem naszych działań będzie wspólna zabawa, ciekawe spędzenie wolnego czasu, a przede wszystkich integracja mieszkańców gminy Ujazd. 

Zwycięski

Zdjęcie

Koszt:
3 000,00