Szkolenie online pn. . „Księgowość i sprawozdawczość w podmiotach ekonomii społecznej”
Zapraszamy na
Szkolenie pn. . „Księgowość i sprawozdawczość w podmiotach ekonomii społecznej” – szkolenie online
w godz. 17:00-20:00 w dniach:
- 23.11.2021 r,
- 30.11.2021 r.
- 07.12.2021 r.
- 14.12.2021 r.
Zakres tematyczny szkolenia:
- Omówienie działalności statutowej nieodpłatnej – zasady prowadzenia, źródła finansowania, najważniejsze wymogi formalno-finansowe;
- Charakterystyka działalności statutowej ekonomicznej - zakres, opodatkowanie, wymogi sprawozdawcze;
- Kwalifikacja kosztów i przychodów w odniesieniu do obowiązujących zapisów w ustawie o rachunkowości, ustawach podatkowych i innych aktach prawnych;
- Operacje gospodarcze najczęściej spotykane w NGO, zasady ewidencji w praktycznym wymiarze;
Szkolenie skierowane jest do:
- przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej prowadzących działalność ekonomiczną (działalność odpłatną, działalność gospodarczą) tj. min. stowarzyszeń, fundacji, spółek non for profit, spółdzielni socjalnych itp.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:
https://forms.gle/E4kEyV7upcQGH97f7
do dnia 22.11.2021 r do godz. 16:00.
Szkolenie odbędzie się online na platformie ZOOM, w rozbiciu na cztery bloki – 23.11.2021, 30.11.2021, 7.12.2021, 14.12.2021 w godzinach 17:00 – 20.00. (program szkolenia w załączeniu).
UWAGA! Można zapisywać się tylko na całość szkolenia, czyli cztery bloki szkoleniowe.
Po zamknięciu rekrutacji dostaną Państwo drogą mailowa potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu wraz z informacją o dokumentach do wypełnienia oraz link do szkolenia.
Udział w warsztacie jest bezpłatny.
Szkolenie jest organizowane przez Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich OPUS w ramach projektu OŚRODEK WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ 2021-2023.
Dodatkowych informacji udziela:
Monika Hibner – email: mhibner@opus.org.pl, tel. 42 207 73 39, 509 899 449.