Pomiń nawigację

Wyniki wyszukiwania dla

Brak wyników wyszukiwania

Aktualność

Szkolenie online pn. . „Księgowość i sprawozdawczość w podmiotach ekonomii społecznej”




Zapraszamy na

Szkolenie pn. . „Księgowość i sprawozdawczość w podmiotach ekonomii społecznej” – szkolenie online 


w godz. 17:00-20:00  w dniach:

  • 23.11.2021 r, 
  • 30.11.2021 r.
  • 07.12.2021 r.
  • 14.12.2021 r.

Zakres tematyczny szkolenia:

  • Omówienie działalności statutowej nieodpłatnej – zasady prowadzenia, źródła finansowania, najważniejsze wymogi formalno-finansowe;
  • Charakterystyka działalności  statutowej ekonomicznej  - zakres, opodatkowanie, wymogi sprawozdawcze;
  • Kwalifikacja kosztów i przychodów w odniesieniu do obowiązujących zapisów w ustawie o rachunkowości, ustawach podatkowych i innych aktach prawnych;
  • Operacje gospodarcze najczęściej spotykane w NGO, zasady ewidencji w praktycznym wymiarze;

Szkolenie skierowane jest do:

  • przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej prowadzących działalność ekonomiczną (działalność odpłatną, działalność gospodarczą) tj. min. stowarzyszeń, fundacji, spółek non for profit, spółdzielni socjalnych itp.                      
które działają na terenie powiatów: bełchatowski, piotrkowski, M. Piotrków Trybunalski, radomszczańskiego, sieradzkiego, pajęczańskiego, wieluńskiego, wieruszowskiego.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:

https://forms.gle/E4kEyV7upcQGH97f7

do dnia 22.11.2021 r do godz. 16:00.

Szkolenie odbędzie się  online na platformie ZOOM, w rozbiciu na cztery bloki – 23.11.2021, 30.11.2021, 7.12.2021, 14.12.2021 w godzinach 17:00 – 20.00. (program szkolenia w załączeniu). 

UWAGA! Można zapisywać się tylko na całość szkolenia, czyli cztery bloki szkoleniowe.

Po zamknięciu rekrutacji dostaną Państwo drogą mailowa  potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu wraz z informacją o dokumentach do wypełnienia oraz link do szkolenia.

Udział w warsztacie jest bezpłatny. 

Szkolenie jest organizowane przez Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich OPUS w ramach projektu OŚRODEK WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ 2021-2023.


Dodatkowych informacji udziela:

Monika Hibner – email: mhibner@opus.org.pl, tel. 42 207 73 39, 509 899 449.


Załączniki

# Plik Data publikacji Typ Rozmiar Pobrań
1 program szkolenia_księgowość_ONLINE 17.11.2021 docx 406,16 KB 20

Może Cię zainteresować