Pomiń nawigację

Wyniki wyszukiwania dla

Brak wyników wyszukiwania

Tag: CSR/ESG

Firma odpowiedzialna społecznie - raportowanie społeczne ESG i ESRS-S3 – od czego zacząć?



Webinar prezentuje wyzwania związane z raportowaniem działań społecznych w ramach standardów ESRSS3.  Poruszane tematy  1. Jak raportować kwestie społeczne, w tym działania na rzecz społeczności lokalnych w kontekście ESG/ CSR oraz ESRSS3  Marcin Milczarski,
ESG: raportowanie pozafinansowe. E - jak mierzyć wpływ na środowisko w swojej firmie

ESG: raportowanie pozafinansowe. E - jak mierzyć wpływ na środowisko w swojej firmie



Czy Twoja firma jest gotowa na ekologiczną przyszłość? W webinarze pokazujemy, jak samodzielnie obliczać ślad węglowy i wprowadzać skuteczne strategie redukcji emisji gazów cieplarnianych. Prowadząca  Joanna Maraszek, szefowa ds. zrównoważonego rozwoju oraz produktu
ESG: raportowanie pozafinansowe. S czyli społeczność lokalna.

ESG: raportowanie pozafinansowe. S czyli społeczność lokalna.



Społeczny wymiar raportowania ESG czynniki społeczne to jeden z trzech filarów raportowania ESG. Obejmują one kwestie związane z pracownikami, klientami, dostawcami, społecznością lokalną i innymi interesariuszami. Raportowanie społeczne pozwala firmom komunikować

Miasto-Biznes-Nauka Skuteczne działania na rzecz współpracy ze środowiskiem akademickim w Łodzi



Webinarium " MiastoBiznesNauka Skuteczne działania na rzecz współpracy ze środowiskiem akademickim w Łodzi. Spotkanie poświęcone zostało wątkom “Ssocial” w ramach ESG i społecznej odpowiedzialności biznesu. Tym razem porozmawiamy o współpracy lokalnej na linii biznes

Raportowanie ESG: Jak działać z lokalną społecznością na rzecz ESG?



S jak SPOŁECZEŃSTWO. Jak działać z lokalną społecznością na rzecz ESG? Upowszechnienie się terminu ESG spowodowało, że biznes z nową energią odkrywa potencjał działań społecznych, szukając partnerów do współpracy, którzy wesprą inicjatywy na rzecz lokalnej społeczności.

Ramowy regulamin wolontariatu pracowniczego



Współpraca organizacji pozarządowych z firmami przynosi wiele wartości społecznych. Szczególnie widać to na przykładzie wolontariatu pracowniczego, gdzie firmy zyskują nowe narzędzie do motywowania i integrowania pracowników oraz budowania swojego wizerunku w społeczności