Nasz Zespół

Jesteśmy otwartym, kreatywnym i ambitnym zespołem.

Ciągle się rozwijamy, uczymy i szukamy ciekawych pomysłów. 

Naszą misją jest wspieranie Was w realizowaniu zmian społecznych w Łodzkiem!

Zarząd 

Łukasz Waszak

Prezes

Prawnik, specjalista w zakresie współpracy samorządów z organizacjami pozarządowymi i podmiotami ES. Trener, animator współpracy lokalnej, ekspert w zespołach projektowych ds. partycypacji społecznej oraz zlecania zadań publicznych. Członek Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Prywatnie pasjonat gier planszowych, kibic drużyn piłkarskich Synów.

Jolanta Woźnicka

Sekretarz

Współtwórczyni Centrum OPUS. Ekspertka z zakresu animacji lokalnej, funduszy i budowania partnerstw. Certyfikowana trenerka STOP III stopnia (superwizorka). Z wykształcenia polonistka, absolwentka Szkoły Trenerów STOP, Studium Ekonomii Społecznej na AE 
w Krakowie, Podyplomowych Studiów Superwizji Współpracy i Animacji Środowiskowej na Uniwersytecie Gdańskim.

Wioletta Gawrońska

Skarbnik

Związana z Centrum OPUS przez wiele lat. Absolwentka zarządzania, studentka socjologii. Świetnie nawiązująca kontakty ze środowiskiem lokalnym, ma wielu przyjaciół, a nawet wielbicieli w gminach województwa.
Animatorka z zamiłowania. Trenerka, absolwentka Szkoły Trenerów STOP. Obecnie koordynatorka administracji oraz projektu Modelowe Rady.

Zespół

Małgorzata Stępień-Dudek

Koordynatorka, Trenerka

Certyfikowana trenerka STOP I stopnia z zakresu tworzenia partnerstw, współpracy, wspierania ludzi w rozwoju, budowania i zarządzania zespołem. Animatorka i doradczyni w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej. Entuzjastka pracy z seniorami. Koordynatorka wielu projektów. Prezes Fundacji Europejskie Centrum Edukacji Społecznej ECES. Miłośniczka afrykańskich podróży, wspinaczki wysokogórskiej, maratonów rowerowych i biegów na orientację.

Magdalena Mirys

Koordynatorka, Doradczyni

Znana ze swojej cierpliwości i dobrego serca, Magda – z wykształcenia pedagog – jest uznaną animatorką i doradczynią, a także trenerką i koordynatorką projektów. Absolwentka Łódzkiej Szkoły Trenerów, Akademii Facylitatorów Społecznych i Doradztwa Biznesowego. Doradza w zakresie zakładania organizacji, planowania strategicznego oraz działalności ekonomicznej organizacji pozarządowych. Lubi psy, ale ma kota i stara się nie wchodzić mu w drogę:)

Maria Magdalena Poulain

Koordynatorka, Trenerka

Z wykształcenia kulturoznawczyni, z zawodu dziennikarka, z zamiłowania społeczniczka, a z poczucia odpowiedzialności wolontariuszka. Koordynatorka pierwszego projektu regrantingowego FIO „Grant na lepszy start 2014-2016” realizowanego przez Centrum OPUS (ponad 300 grantów na inicjatywy lokalne). Edukatorka cyfrowa pokolenia 50+ (Latarnik Polski Cyfrowej) i animatorka działań społecznych. Ponadto zajmuje się tworzeniem nowej przestrzeni dialogu międzypokoleniowego dla mieszkańców Łodzi w Poleskim Ośrodku Sztuki, z którym jest blisko związana.

Maria Nowakowska

Koordynatorka, Animatorka

Koordynatorka projektów, animatorka społeczna i kulturalna oraz trenerka. Fascynatka Łodzi i jej potencjału, ze szczególnym uwzględnieniem architektury i Starego Polesia. Stypendystka Prezydent Miasta, autorka pierwszego w Polsce przewodnika po mieście szlakiem detali architektonicznych (Centrum Regio, 2016). Aktywistka z urodzenia, powołania i wyboru. Gdy nie pracuje, to najchętniej podróżuje z aparatem w ręce albo czyta dobre książki (zwłaszcza te z obrazkami).

Monika Hibner

Koordynatorka

 

Krzysztof Smug

Doradca, Trener

Absolwent Wydziału Prawa 
i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Doradca i animator 
z zakresu zakładania i rejestracji organizacji pozarządowych, pracy projektem oraz współpracy międzysektorowej. Indywidualny Doradca Spółdzielni. Absolwent Łódzkiej Szkoły Trenerów. Coach współpracujący z lokalnymi podmiotami w zakresie tworzenia ich strategii rozwoju. Doradca w programie „Grant na lepszy start”

Renata Miko

Księgowa, Doradczyni

Pracuje w Biurze Księgowym przy Centrum OPUS, prowadzi księgowość wielu organizacjom 
i spółdzielniom. Posiada certyfikat księgowy. Cierpliwie wyjaśnia zawiłości księgowości w organizacjach pozarządowych. Doradczyni z zakresu finansów 
i rozliczeń. Niezwykle uporządkowana, profesjonalna, 
a przy tym wspierająca i pomocna. Ekspertka od smakołyków kuchni bezglutenowej 🙂

Anna Sikorska

Koordynatorka, Doradczyni

Koordynatorka, asystentka i doradczyni, specjalizująca się we współpracy ze spółdzielniami socjalnymi. W Centrum OPUS zaczynała jako wolontariuszka. Uporządkowana, odpowiedzialna, dobrze reagująca na zmiany i sytuacje trudne. Artystyczna dusza, wrażliwa  na innych i ich potrzeby.

Katarzyna Książczak

Koordynatorka, Doradczyni

Człowiek trzech sektorów, związany z pozarządówką od ponad 10 lat. Obecnie doradczyni i trenerka specjalistyczna z zakresu szeroko rozumianych finansów oraz ekonomizacji działań NGO. Absolwentka finansów i bankowości oraz ekonomii przemysłu na Uniwersytecie Łódzkim, a także szkoły trenerów w Stowarzyszeniu Trenerów Organizacji Pozarządowych. Ma certyfikat na usługowe prowadzenie ksiąg handlowych. W ostatnim czasie zafascynowana zrównoważonym rozwojem miast, który studiuje na Politechnice Krakowskiej. Prywatnie kocham podróżować z muzyką w tle i książką pod pachą. 

Agata Hermanowicz

Koordynatorka, Doradczyni

Agata jest związana z Centrum OPUS od 7 lat, podczas których jako koordynator, trener, moderator konsultacji społecznych, a także psycholog sprofilowany na wsparcie przedsiębiorstw społecznych. Ma wieloaspektowe doświadczenie w zarządzaniu projektami i zespołem oraz w prowadzeniu szkoleń z kompetencji psycho-społecznych. Absolwentka Wydziału Nauk o Wychowaniu i Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ, miłośniczka szydełkowania i robienia przetworów.

Agnieszka Furmaniak

Kierowniczka Administracyjna

Kierowniczka administracyjna Centrum OPUS, a jednocześnie kluczowa doradczyni, rozmiłowana w kadrach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UŁ w stopniu mgr. Niegroźna „kadrówka” – ale tylko pod warunkiem terminowego dostarczania dokumentów 🙂
Spełniona mama, żona i właścicielka psa terapeuty. Jej motto brzmi „Śmiej się, niech reszta świata zastanawia się dlaczego”.

Anna Pakowska

Koordynatorka I Doradca

Koordynatorka i doradca z zakresu pozyskiwania środków na działalność org. pozarządowych. Obecnie indywidualny doradca przedsiębiorstw społecznych. Absolwentka zarządzania i podyplomowych studiów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wielbicielka kotów, gór i Łodzi. Mama trojga.

Magda Pilarska-Jędrzejczak

Specjalistka ds. promocji, Koordynatorka

Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UŁ. Z trzecim sektorem związana od dziecka. Wiele swoich umiejętności zawdzięcza harcerstwu, w którym przeszła pełną ścieżkę od zuchny do instruktorki.  Miłośniczka roweru i skoków na trampolinie. Gaduła z anegdotą na każdy temat. Szczęśliwa kobieta, żona i mama.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks